neděle 13. listopadu 2016

Druhý týden a Primark!

Ahoj! :)
Sice jsem tady už čtvrtý týden, ale s článkama jsem pozadu, takže hurá rychle do toho ať to všechno doženem! :)
Jako správný shopaholic jsem si brzy zjistila kde je nejbližší Primark :D K mému překvapení se nový Primark otevřel začátkem října v Carlisle, které je necelou hodinu odsud. Protože jsem si stanovila za cíl se každý den volna někam vydat, naplánovala jsem si na další den volna výlet právě tam. Protože jsem ale nechtěla strávit celý den nakupováním, vzala jsem si s sebou i foťák s tím, že si prohlédnu město. Popravdě však nebylo nic moc k vidění a navíc jsem byla v časovém pressu, protože z Carlisle do Keswicku jezdí jen čtyři autobusy denně a ten poslední jel v 4:00 pm. Navíc jsem si nutně potřebovala koupit zimní bundu, jelikož jsem si žádnou nepřivezla z ČR.
V Primarku nebylo tak nacpáno jak jsem čekala, pravděpodobně proto, že Carlisle je přece jen menší město. Celkem jsem v něm strávila asi hodinu. Tam vážně prostě chcete koupit úplně všechno! Já si nakonec odnesla asi 7 věcí za 40 liber. A chystám se tam samozřejmě ještě někdy vrátit... :D 


Hned vedle obchodní centra ve kterém se nachází Primark je také Lush, který byl mou další zastávkou. Obchod voní už na metry daleko :D V Lush jsem byla podruhé v životě. Poprvé to bylo na mém Erasmu v Itálii, kdy jsem si tam šla koupit Mask of Magnaminty. Jelikož jsem ale neuměla ani slovo italsky a prodavačky zase neuměly anglicky, tak jsem vzala masku a zase šla. Tentokrát jsem tam však strávila více času a překvapila mě ta péče s jakou se vám prodavačky věnují. Nakonec jsem si odnesla krém na ruce a peeling na obličej. Jejich výrobky jsou opravdu neskutečně voňavé a příjemné. Pokud tuto značku neznáte, určitě se koukněte! Jedná se o přírodní ručně vyráběnou kosmetiku.

Protože jsem v Carlisle byla přes poledne, plánovala jsem že si někam zajdu na oběd. Nevím jak je to možné ale pokaždé když mám tu příležitost si ve městě zajít na oběd, nikdy nemůžu najít žádnou restauraci kde vaří pořádné jídla. Všude jsou jen samé take away, fish and chips a podobně. Stejně tak Carlisle jsem nemohla nic najít. Smířila jsem se s tím že teda skočím do McDonaldu, který se nacházel v centru, ale když jsem viděla tu dlouhatánskou řadu, zase jsem rychle vycouvala. Nakonec jsem skončila v obchodním době Debenhams, kde sice taky nemají velký výběr jídla, ale za to přijatelné ceny a nemusela jsem na jídlo ani čekat. Ovšem ty jejich kombinace jídla mě stejně nepřestanou překvapovat. Těstoviny zapečené se sýrem a k tomu hranolky. Hranolky a fazole v omáčce opravdu dávají ke všemu! :D
Je libo sluchátka s koníkama?
Večer jsem se pak rozhodla vyzkoušet naši prádelnu. Za pračku platíme 50p a stejně tak za sušičku. Samozřejmě jsem hodila 50p do sušičky která je sežrala a nefungovala. A stejně tak další týden. To jsem radši posbírala věci a rozvěsila si je po pokoji :D Nevím jestli jsem antitalent já nebo jsem prostě jen smolař. Brzy jsem zjistila že ani s pračkou nejsem kámoška, protože mi sežrala 3 páry ponožek a místo toho mi tam přimíchala jednu cizí ponožku a jedny boxerky. Nechci, díky!

Další den off mi vycházel na neděli a protože v tenhle den nejezdí žádné autobusy, rozhodla jsem se alespoň prozkoumat blízké okolí. Vydala jsem se k jezeru které máme kousek. Je hodně rozlehlé, takže nebylo v mých silách ho obejít celé. Ušla jsem tak celkem asi 12 km, ale byla jsem docela zklamaná. Nenašla jsem pořádně nic co by stálo za fotku. Příště to ale zkusím z druhé strany, protože jezero je oblíbenou turistickou atrakcí a my jsme pravděpodobně jen na špatném břehu :D

Celý týden už jsem pracovala sama a snažila se na nic nezapomenout. To se mi samozřejmě nepodařilo, ale nikdo mi za nic nevynadal, takže jsem ráda :D Dneska to je všechno, uvidíme se příště! :)

Aneta

1 komentář:

  1. Chtěla jsem se zeptat, jestli jsi tam takhle úplně sama nebo už tam máš nějaké kamarády? :-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat