čtvrtek 10. listopadu 2016

První týden v nové práci

 Ahoj! :)
Přijde mi že jsem poslední článek psala tak před dvěma dny a ono už je to více než týden :D Dneska tedy něco o práci.  Jak jsem naznačila už minule, uklízím v lázních. Nejsou to lázně nijak velké, máme tady menší bazén, venkovní vířivku, sauny, fitko a masáže.
Další den po příjezdu jsem hned měla zaučování, kdy mi jedna kolegyně ukazovala co všechno budu dělat. Odlišná práce je když mám ranní směnu od 6:30 do 15:30 a když mám odpolední od 12:30 do 21:30. I když mi stokrát říkali co všechno mám v který čas udělat, stejně jsem si to po týdnu práce pořád nepamatovala a ptala se stále dokola :D Teď už si myslím že zvládám to co zvládat mám a doufám že na nic nezapomínám. Ovšem má první odpolední směna byla docela katastrofa, protože jsem si práci špatně časově rozplánovala a pak nebyla připravena na nával v pět hodin. Kromě úklidu se tady tedy staráme o ručníky, se kterýma je běžně problém protože všichni kdoví proč potřebujou ručníky hned čtyři :D Práce to není nijak složitá, spíš je důležité rozplánovat to tak ať stíhám vše v tu dobu kdy mám. V práci se střídáme čtyři, dvě holky v mém věku a jeden muž kterému je kolem 50. Ten mívá pouze odpolední, kdy pak čistí bazén atd. Jinak jelikož jsou lázně propojené s hotelem, tak je tu zaměstnanců hromada. Ačkoliv jich znám jen pár a ještě u míň znám i jejich jméno, se všema se tady zdravíme a otázka "How are you?" je běžná věta, která následuje za každým pozdravem. Tenhle přístup dělá hodně, pracuje se vám hned líp! Stejně tak klienti kteří využívají naše lázně se mě běžně ptají jak se mám, jak se mi tu líbí atd. No, ne že bych se jich však nemusela zeptat třikrát abych jim rozumněla :D S tímhle tu mám pořád problém, některým rozumím hned na poprvé, u některých si domyslím co asi říkají, ale na některé zírám a vůbec netuším o čem mluví. Jeden klient, který tu chodí pravidelně, má naprosto šílený přízvuk a proto se vždycky bojím toho až na mě promluví :D









Dvakrát za týden máme day off, pokaždé však v jiný den. Během volna se tak snažím cestovat po okolí jak jen to jde. Vzhledem k tomu že jsme trochu mimo civilizaci, tady jezdí autobus každé dvě hodiny, což samozřejmě na menší výlety stačí, ale problém je pak cesta zpátky, kdy musím jezdit dřív než by se mi ve skutečnosti hodilo. Hned druhý den jsem se na chodbě našeho staff house seznámila s jedním klukem z Rumunska, který mi poradil a ukázal jak to tady chodí. Mimochodem, z Rumunska jsou tady skoro všichni :D Další den jsme pak společně vyrazili do nedalekého Cockermouthu na nákupy. Nutně jsem si potřebovala nakoupit jídlo a taky čistící prostředky, protože pokoj, především pak koupelna, nebyla v nejčistším stavu i přes to, že to před mým příjezdem uklidili. Ke vši smůle tady nemáme kuchyň, protože prý před pár měsíci vyhořela, takže se musíme spoléhat jen na staff food a vlastní trvanlivé zásoby. Tohle pro mě představuje celkem problém, sice jsem si koupila alespoň varnou konvici, ale jídla ze sáčku nejsou ty nejlepší a nejzdravější, co si budeme povídat.


Tolik ovoce co jím tady jsem v životě nejedla :D
Během týdne jsem se tu seznámila ještě s pár lidma, většina z nich bydlí v našem staff house. Na všechny výlety však jezdím sama, protože se nikdy nesejdeme se dny volna tak, abychom někam vyrazili společně. Ve skutečnosti mi to ale zase tolik nevadí, jelikož jsem v kontaktu s lidma celý den a taky se někdy sejdeme na chodbě a kecáme. Po práci mám pak ráda klid, kdy se věnuju tomu, na co jsem dřív kvůli škole neměla čas ani myšlenky. Asi to pro většinu lidí může znít podivně, ale pro mě je to přesně to, za čím jsem přijela a cítím se takhle spokojená! :)
První týden byl tak ve znamení zabydlování a prozkoumávání. Měla jsem štěstí na počasí, až třetí týden po mém příjezdu začalo pořádně pršet, takže jsem do té doby pořídila hromadu fotek. Ale to už předbíhám, o mých výletech až v dalších článcích :) Bezesporu však musím říct, že příroda je tady fakt nádherná! 





Hned u hotelu máme farmu s lamama :)




























Mějte se krásně!
Aneta

1 komentář:

  1. Super článek a fotky a panebože ten dům porostlý ten je bezva! Jinak máš super blog a začala jsem tě sledovat, tak když budeš chtít, tak se mrkni ke mně na blog, popřípadě se můžeš stát pravidelným čtenářem.
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat